Vandaag naar Sotheby's om een gedeelte van de inboedel van Prinses Juliana te bekijken die geveild gaat worden.


   Jack kijkt even hoe duur het is.



Er staat werkelijk van alles en er loopt ook van alles ( publiek ) in de rondte. De meeste in mijn ogen kijkpubliek, maar ook handelaren en particulieren die op een koopje uit zijn.
Alhoewel als je de prijzen ziet, vraag ik me af of je daar in slaagt.








 Prachtige schalen , 
           rijk versierd.





Ik moet eerlijk zeggen, dat behoudens glaswerk ( maar ik ben ook gek van glas )
er nu niet echt iets bij was dat ik zou willen hebben.




En waar ik me nog het meeste over verbaasde was dat sommige artikelen vuil en onder het stof zaten, ik zou het zo niet durven verkopen, 
evenals beddenspriralen (??) en kapotte stoelen,
maar ja ........je weet nooit wat de gek er voor geeft, toch.












 Hoezo, een gouden lepel in de mond ?






      
Maar eerlijk is eerlijk, het is wel heel leuk om zo even rond te snuffelen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Kwekerij Kees van Schie