Zo als beloofd de test van de wijn in 
plastic glazen. Ik moet eerlijk zeggen dat de verpakking mij een beetje verraste, allereerst staat erop dat het recyclebaar is    ( waarom niet meegenomen in stukje van de Telegraaf ? ) en is de vormgeving van de glazen is zeker mooi te noemen. Ook op de afvulling van wijnglazen is zeker niet bezuinigd.

De smaak is helaas een ander verhaal, ik heb op verschillende dagen iets geproefd, om zo eerlijk mogelijk  te kunnen oordelen, maar op geen enkel moment vond ik het lekker. Jammer , want het ontwerp van het wijnglas verdient iets anders, evenals de consument die het gaat kopen.

 Nog een minpuntje is , dat als je de folie van het glas afhaalt, dat trouwens  heel makkelijk gaat, blijft er een scherpe rand over, die met drinken vervelend aanvoelt.


Nu  valt er over smaak niet te twisten en dat ga ik ook zeker niet doen,  mijn  conclusie heb ik ook netjes gemaild naar 
Andre Koopman van Groupe LFE 
en voor mij is het AFWAS verhaal hiermee tot een einde gekomen. 
Al moet ik wel bekennen dat ik het wel leuk vond om zo een product uit te proberen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Kwekerij Kees van Schie