De Afwas heeft nog een vervolg gekregen. Gisteren kreeg ik een mail van de marketing manager van de Groupe LFE  Andre Koopman , 
waar het 
plastic wijnglas is ontwikkeld met zijn visie op mijn reactie. 
Ik kan het hier wel neerzetten maar dan wordt het zo'n leesverhaal. In het kort verdedigde hij het product
met 
een uitleg en de vraag het product te keuren. Waarop ik een mail met tegen-argumenten heb gestuurd.
Daarop kwam onderstaand antwoord :


Beste Heleen,
Bedankt voor je reactie. Volgens mij snappen we alle twee elkaars standpunten wel.
Er komen 3 setjes Easy Wine Glass jouw richting en dan horen we natuurlijk graag weer van je.

Met vriendelijke groet, kind regards,
 Andre Koopman | Marketing Manager | Groupe LFE BV
  
Zodra ik een wijntje heb gekeurd zal ik dat hier ook vermelden, 
maar zoals ik  Andre Koopman ook mailde, 
was het keuren van de wijn niet de essentie 
van mijn reactie, maar wil ik graag aan zijn  vraag voldoen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Kwekerij Kees van Schie