Pure Markt




Vandaag op de fiets naar het Frankendael park, daar werd de Pure Markt gehouden, ik had de tip gekregen van iemand die er heel enthousiast over was en wilde het zelf wel eens zien.







Wat een leuk gebeuren, ten eerste is de locatie natuurlijk geweldig,





het weer was super en al die kraampjes met hun Pure handel, echt geweldig.
Ik liep al snel watertandend in de rondte, maar had ook leuke gesprekken met de diverse eigenaren van de kraampjes. 


  We waren vroeg, het startte om 11.00 uur , dus alle ruimte om rustig te kijken en te keuren.

 



  Ook aan de kleinsten is gedacht 
en de diverse grasvelden nodigden uit om lekker 
met het hele gezin of gewoon met z'n 2-en te gaan picknicken, maar er is ook genoeg ruimte om op de markt zelf iets te kopen en daarop te eten.






 



 Nadat we heerlijk hadden rondgelopen, diverse lekkernijen meegenomen, maar dan wel echt Pure lekkernijen.
Zo heb ik zout van zeekraal gekocht, zongedroogde tomatensalade mee genomen  





 






raakte ik in gesprek met een palingroker, 





 





 hebben we heerlijk brood gekocht 
( mee geluncht, je eet al snel een extra boterham ) )  
en ik had nog wel heel veel meer mee willen nemen, maar er komt gelukkig weer een volgende Pure Markt en dan zullen Jack en ik zeker weer bezoekers zijn en 
wellicht daar eens heerlijk gaan lunchen, 
zo midden in het park.






                               
                              Tip: kijk hier voor de agenda van de Pure Markt.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Kwekerij Kees van Schie