Reanimatie

Gisteravond, samen met Sharon, onze cursus Reanimatie 
met goed gevolg afgesloten.
Ik overdrijf niet als ik zeg dat wij wel de betere cursisten waren, 
alles helemaal goed !
We gaan nu wel elk jaar op herhaling, anders is je diploma niet 
meer geldig en ik denk dat dat ook heel goed is om bij te blijven.
Ik vond het heel interessant, maar ook wel heel confronterend.

 Daarnaast zijn er toch ook wel wat vragen bij me opgekomen.
 Het blijkt b.v. dat er ik weet niet hoeveel verschillende AED apparatuur is, dit lijkt me nu mooi iets waar het Europese Parlement zich dan wel eens druk over zou moeten maken, 
in plaats van al die prietpraat regeltjes, 
1 AED apparaat in heel Europa.
Als er iets is dat ik wel geleerd heb is dat tijd in de reanimatie een alles bepalende factor is. Daarnaast is zo'n AED apparaat behoorlijk duur in aanschaf, 
zou daar dan niet eens subsidie voor moeten komen ?


 Maar buiten dat ,ben ik heel trots op Sharon 
en 
mijzelf dat we deze 
cursus gedaan hebben.

En wie weet, voorbeeld doet volgen ?
Take care of your heart .


Reacties

Populaire posts van deze blog

Kwekerij Kees van Schie