Cisca bij de Kaarsenkapel




Traditie getrouw gaan we elke 5 jaar met Cisca op 
""bedevaart"" naar Kevelaer en dan in December. 
Dit keer kozen we om eens in het voorjaar te gaan. 
We hadden het weer mee, heerlijk.
Jack op zoek naar een byzondere kaars











Het was voor mij een vreemde ervaring, 
alhoewel ik het erg leuk vond 
om Kevelaer zo eens te zien, miste ik wel een beetje de mystieke sfeer
 die de Decembermaand met zich mee brengt.



Het was druk als vanouds, nu met veel terrasjes die dan ook vol zaten.
                                 ( Ik denk dat Jack en ik wel een van de jongeren waren.)

 





Evenals, tot mijn grote verbazing, de kerk, donderdagmiddag om 4 uur 
 tydens een kerkdienst. 








Kom daar hier nog eens om, maar ja........
het is dan ook een bedevaartplaats bij uitstek. 

1 van de vele winkels voor gelovige zaken







maar ook 1 voor andere zaken











's Avonds in het hotel een lekker diner 
en na een goede nachtrust en prima ontbijt , 
weer op pad om nog even 
lekker te shoppen in Rees.









We gaan zeker weer met Cisca naar Kevelaer, 
en wie weet wel eerder dan de traditionele 5 jaar, 
maar dan wel weer in December,  toch Cisca ?




Reacties

Populaire posts van deze blog

Kwekerij Kees van Schie