NEDERLANDSCHE DANSKAMPIOENSCHAPPEN 2016








Ons nichtje Medy moest dansen voor de Nederlandsche kampioenschappen 2016 en daar 
wilden we graag een keer bij zijn, 
dus op naar Almere.








 Wat een bijzondere belevenis, ik keek mijn ogen uit.
Allereerst werd begonnen met de allerjongste, ik denk 5 of 6 jaar, wat een schattig gezicht, de organisatie deed het heel leuk met die kleintjes en iedereen kreeg na het dansen een mooie medaille, en er werd ook echt gejureerd en er waren dus 3 prijzen voor die kleintjes.

 





Daarna het professionele werk, ik ben super trots op Medy, had af en toe het kippenvel op mijn armen, 
wat kan ze dansen ! 
met haar partner Joey.







 




Ze haalden 2 x de derde prijs en 
1 x de 2e prijs,
 al vond ik natuurlijk dat ze de 1e prijs had moeten hebben, 
maar ja ik ben dan ook haar tante.






 





Medy, nog heel veel succes ! 
en we komen je zeker nog een keer bewonderen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Kwekerij Kees van Schie