Kunstparade Heiloo

          De laatste week van juni (van de 23e t/m de 28e) staat Heiloo in het teken van 
Kunst en Cultuur
Net als voorgaande jaren is er eind juni in het dorp veel te doen, te bekijken,
 maar vooral te genieten. 
De hele week door, maar beslist niet elke dag hetzelfde.

Voor deze Kunstparade ben ik uitgenodigd om in het weekend van zaterdag 27 Juni en
 zondag 28 Juni, met andere dichters, om gedichten uit mijn eigen werk voor te dragen.

 
Zaterdag 2 x 2 gedichten van mijzelf,
 zondag 2 gedichten van mijzelf en 
2 gedichten van andere dichters.
Ik voel me vereerd, dit zal voor mij een vuurdoop zijn, 
maar ik verheug me er zeer op.



 Via onderstaande link kom je op de website van de Kunstparade Heiloo  
voor meer info en onder het kopje Muziek en Poëzie kun je me ingedeeld staan. 



Reacties

Populaire posts van deze blog

Kwekerij Kees van Schie