Mijn laatste gepubliceerde gedicht Baby Love was geïnspireerd door de 
prachtige potloodtekeningen van de

 Engelse Artist Gary Hodges.

Ik heb de eer om deze artiest persoonlijk te kennen 
en niet alleen maakt hij deze prachtige potloodtekeningen geïnspireerd door beschermde dieren in het wild. Hij een groot beschermheer voor deze dieren.
Toen ik hem de gedichtenbundel waar mijn gedicht in gepubliceerd  is cadeau gaf was hij daar blij mee en vond het byzonder dat zijn tekeningen weer tot een andere vorm van inspiratie leidde.

Tot mijn grote verrassing werd ik onlangs zeer verrast. 
Ik kreeg de  persoonlijk gesigneerde potloodtekening  Touching
van Gary cadeau als dank voor mijn gedicht.
Ik heb hem prachtig laten inlijsten en hij hangt nu te schitteren
 in onze woonkamer en iedere keer als ik er naar kijk word ik weer ontroerd.
Niet alleen door de tekening maar ook van vreugde om een 
originele potloodtekening te mogen bezitten van zo'n groot kunstenaar 
maar tevens een mens die met zijn levensstijl je iets meegeeft 
waar we allemaal iets van kunnen leren.
      Het respect voor het leven van deze prachtige dieren in het wild.

Als je op deze link klikt kom je op de site van Gary Hodges.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Kwekerij Kees van Schie